Wyzwania w nowym 2015 roku – artykuły dla pism branżowych i franczyza.

Nowy rok to nowe postanowienia i nowe wyzwania. Szczególnie dla mnie nowy rok zapowiada się obiecująco. Okazuję się, że po konferencjach w listopadzie zaproponowano mi artykuły w miesięcznikach branżowych jako ekspert hotelarstwa. Moje artykuły będą merytorycznie pomagać Dyrektorom Hoteli, Menagerom działów oraz właścicielom obiektów gdzie wspomniana kadra jest zatrudiona. Swoje artykuły będę publikował na blogu. Obserwujcie bloga także fan page Latekhotels na stronie http://www.facebook.com/latekhotels

Zapraszam również do odwiedzania świeżej strony http://www.latekhotels.pl napisano dokładnie czym się zajmuje i jaki jest zakres moich usług.

Zafascynowany jestem w ostatnim czasie hotelami butikowymi zlokalizowanymi w budynkach rewitalizacyjnych typu zamek. W jednym z nich miałem okazje oferować swoje usługi 3 lata temu. Już niedługo Hotel będzie funkcjonować pod nazwą międzynarodowej grupy hotelarskiej. Domyślacie się jakiej ?

Udine Travisio Monte-Lussari Zamek Werinigerode zimą w Saksonii- Anhal

Przy współpracy z moimi klientami przekonuje ich do przystąpienia do sieci, grupy hoteli lub stworzenia własnej marki. W swojej karierze brałem udział w dwóch otwarciach hoteli jako Kierownik działu i Zastępca Dyrektora dla sieci IHG. Zdaję sobie sprawę z obaw właścicieli hoteli. Największym stresem jest fakt o ich przekonaniu, ze to nie będzie ich hotel i sieć przejmie nad nim kontrolę. Nic błędnego. Aby przystąpić do franczyzy nie trzeba obawiać się swojej własności. Zawsze będzie to własność, która przynosi profity i reklama i marketing hotelu na cały świat nie jest porównywalna z hotelem prywatnej marki.  Przeciwnicy przystąpienia do sieci będą przekonani o swojej marce. Bo jeśli stworzy się 5 hoteli w grupie to już jeden PiaRuje drugiego. Jednak tacy właściciele dochodzą do wniosku, że warto mieć w swojej ofercie hotel sieciowy. Podnosi to zawsze rangę grupy w sprzedaży, marketing, PR, wizerunku, relacjach gości i ich lojalności. Oczywiście można rozpocząć budowę od marki Hotelu sieciowego. Wtedy budujemy markę rozpoczynając od wysokich lotów i musimy z następnymi obiektami trzymać standardy obsługi, dobrego estetycznego wystroju bryły budynku jak i jego wnętrza. Jednak sam budynek nie przyniesie sukcesu. Najważniejszym elementem całej układanki są ludzie czyli wykwalifikowany personel.

Hotel Kempiński Bad Doberan- Burg Hohenzollern Zamek Schloss Drachenburg na wzgórzu Drachenfels w Konigswinter niedaleko Bonn

Advertisements