Wyndham Hotel Group nabyła Dolce Hotels & Resort

Jak podaje portal Hotelinfo24.pl Wyndham Hotel Group, spółka zależna od Wyndham Worldwide, nabyła Dolce Hotels & Resorts za 57 mln USD w gotówce. Portfolio sieci Dolce składa się z 24. obiektów i ponad 5500. pokoi w siedmiu krajach Europy i w Ameryce Północnej.

Hotel Ramada Birmingham - Zdj. Hotel Ramada Birmingham

Hotel Ramada Birmingham – Zdj. Hotel Ramada Birmingham

W skład grupy Wyndham wchodzi aż 15 brandów. Ze znanych brandów w Europie to: Ramada, Travelodge,DaysINN. Sieć założona w 1981 w Dallas stanie Texas USA przez Trammella Crowa. Ekspansja całej grupy przypada na rok 2006 gdzie przyłączono najwięcej marek: : Baymont Inn & Suites, Days Inn, Howard Johnson’s, Knights Inn, Microtel, Ramada, Super 8, Travelodge, Wyndham, Wyndham Garden Hotels, Haywthorn Suites, and Wingate by Wyndham.

Hotel Ramada Birmingham restauracja - zdj. Hotel Ramada Birmingham.

Hotel Ramada Birmingham restauracja – zdj. Hotel Ramada Birmingham.

Przejęcie poszerzy portfel hoteli zarządzanych przez grupę Wyndham o około 40%, zwiększając jej obecność w segmencie grupowym i spotkaniowym. Wyndham planuje utrzymać i rozwijać markę Dolce wraz z jej technologią usług i produktów gastronomicznych w ramach istniejącego portfela marek.

Hotel Dolce Monachium bryła hotelu zdj. Hotel Dolce Monachium

Hotel Dolce Monachium bryła hotelu zdj. Hotel Dolce Monachium

Hotel Dolce Mallemort Francja - zdj. Hotel Dolce Mallemort Francja

Hotel Le Moulin Vernegues Dolce Affiliate Prowansja miasto Mallemort Francja – zdj. Hotel Dolce Mallemort Francja

Hotel Dolce Fregate Prowansja - zdj. Hotel Dolce Fregate Prowansja

Hotel Dolce Fregate Prowansja – zdj. Hotel Dolce Fregate Prowansja

„Dolce jest dla nas nabytkiem doskonale pasującym do strategii grupy”, powiedział Geoff Ballotti, prezes i dyrektor generalny Wyndham Hotel Group. „Liczymy na kontynuację rozwoju marki Dolce i wykorzystywanie atrybutów tej marki w całym globalnym systemie Wyndham, przy jednoczesnym wsparciu właścicielskim i wzbogacaniu doświadczeń gości”.

Reklamy

Skomentuj

Proszę zalogować się jedną z tych metod aby dodawać swoje komentarze:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s