ITB Berlin 2015 część II – kolejne Targi turystyczne odwiedzone przez Latek Hotels

Na targach najbardziej przyciągnęła moją uwagę Brazylia. Obecnie jeden z pięciu krajów najszybciej rozwijających się na świecie. Reklama Rio De Janerio oraz dorzecza Amazonii była bardziej atrakcyjniejsza od ofert z krajów Ameryki Północnej.

Bardzo prawdopodobne, że kraje Ameryki Łacińskiej stawiają na turystykę prze duże T .

 

ITB Berlin - Stoisko Brazylii ogromne i wielkie. Brazylia miała co pokazać.

ITB Berlin – Stoisko Brazylii ogromne i wielkie. Brazylia miała co pokazać.

Zatrzymałem się przy stoisku Argentyny gdzie profesjonalny Barman kreował drinki własnej autorskiej koncepcji na bazie palonej kawy. Kawę palił na oczach gości. Perfumowane zapachy wanilii oraż pomarańczy posiadła w specjalnych butelkach z atomizerem. Koktajl który był na bazie kawy smakował jak kawa ale pachniał pomarańczami.

ITB Berlin 2015 Stoisko Rosji i Sankt petersburg.

ITB Berlin 2015 Stoisko Rosji i Sankt petersburg.

Stoisko Rosji miało również bogatą ofertę dla turystów z całego świata. „Oblast Kaliningrad” czyli obwód Kaliningradu miał swoje stoisko i ofert prezentowana była w czterech językach.

ITB Berli 2015

ITB Berli 2015 – wejście od strony północnej  Berlin Messe

ITB Berlin 2015 Tuż przed wejściem na Targi. zdj Latek Hotels

ITB Berlin 2015 Tuż przed wejściem na Targi. zdj Latek Hotels

ITB Berlin _ Latek Hotels Żegna targi

ITB Berlin _ Latek Hotels Żegna targi

ITB Berlin 2015 Banery reklamowe przed wejściem na Targii ITB 2015

ITB Berlin 2015 Banery reklamowe przed wejściem na Targii ITB 2015

ITB Berlin 2015 Banery reklamowe 2015 zdj. Latek Hotels

ITB Berlin 2015 Banery reklamowe 2015 zdj. Latek Hotels

ITB Berlin 2015 Banery Reklamowe  zdj. Latek Hotels

ITB Berlin 2015 Banery Reklamowe zdj. Latek Hotels

Na targach nawiązałem mnóstwo kontaktów i jestem z nich bardzo zadowolony. Targi ITB to oczywiści inne spojrzenie na świat. Polecam wam wszystkich odwiedzić Targi, każdego roku.

Reklamy

3 thoughts on “ITB Berlin 2015 część II – kolejne Targi turystyczne odwiedzone przez Latek Hotels

  1. Pingback: Louvre Hotel Group – plany rozwoju i pierwsze realizacje | LATEK HOTELS hotelowe dylematy dla pasjonatów hotelarstwa, podróżników

Skomentuj

Proszę zalogować się jedną z tych metod aby dodawać swoje komentarze:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s