Kraj tulipanów, wiatraków, sera – Holandia i stolica Amsterdam – Wkrótce opis wizyty

Właśnie wczoraj późnym popołudniem wróciłem z „wenecji północy” czyli Amsterdamu. Jeszcze w głowie pozostał ten widok kanałów, tramwai wodnych i okolicznych kawiarenek, restauracji i hoteli. Odwiedziłem kilka hoteli ale tylko w jednym spałem. O tam jakie miałem przeżycia i co zobaczyłem w serwisie holendrów do turystów z całego świata opiszę już wkrótce. Co mnie spotkało i co zobaczyłem oraz jakie wrażenia wyniosłem czytajcie na blogu.

Grand Hotel Amrath Amsterdam - lobby recepcyjne.

Grand Hotel Amrath Amsterdam – lobby recepcyjne. zdj . Grand Hotel Amrath.

Grand Hotel Amrath Amst.erdam - zdj. Grand hotel Amrath

Grand Hotel Amrath Amsterdam lobby- zdj. Grand hotel Amrath

Grand Hotel Amrath Amsterdam - czekoladki belgijskie. zdj. Grand Hotel Amrath.

Grand Hotel Amrath Amsterdam – czekoladki belgijskie w sypialnie. zdj. Grand Hotel Amrath.

Paleta czekoladek o 12 smakach. mmmmmh… smakowicie wyglądają.

Grand Hotel Amrath Amsterdam - zdj. Grand Hotel Amrath.

Grand Hotel Amrath Amsterdam – zdj. Grand Hotel Amrath.

Grand Hotel Amrath Amsterdam zdj. Grand Hotel Amrath.

Grand Hotel Amrath Amsterdam sypialnia z błękitną kapą zdj. Grand Hotel Amrath.

Grand Hotel Amrath Amsterdam - pokój i sypialna.

Grand Hotel Amrath Amsterdam – pokój i sypialna. zdj. Grand Hotel Amrath.

Poszedłby spać człowiek jak zmęczony.

Grand Hotel Amrath Amsterdam -Widok na bryłe budynku.

Grand Hotel Amrath Amsterdam -Widok na bryłę budynku. zdj Grand Hotel Amrath

Ten hotel i nie tylko odwiedziłem na krótko. Na przeciwko mieści się Double Tree by Hilton w którym zjadłem kolację dietetyczną. Nocowałem w Hotelu… w następnym wpisie więcej szczegółów.

2 thoughts on “Kraj tulipanów, wiatraków, sera – Holandia i stolica Amsterdam – Wkrótce opis wizyty

  1. Pingback: Hotel Arcade w Amsterdamie – dla miłośników gier | LATEK HOTELS hotelowe dylematy dla pasjonatów hotelarstwa, podróżników

  2. Pingback: Kimpton de Witt Amsterdam by IHG pierwszy Kimpton Hotel w Europie | LATEK HOTELS hotelowe dylematy dla pasjonatów hotelarstwa, podróżników

Skomentuj

