Zachwycanie się Hotelem Ibis na Święta Wielkanocne

„Piętnaście lat temu miałem okazje przepracować jeden dzień w hotelu Ibis w Łodzi. Niedawno tam wróciłem, tym razem w roli klienta.

Samo miasto Łódź jest bardzo szybko rozwijającym się miejscem na mapie Polski. Ulica Piłsudskiego, przy której mieści się hotel, obecnie jest w przebudowie, jednak już niedługo miasto będzie mogło pochwalić się nowoczesną arterią komunikacyjną. Pomimo remontu nie miałem problemów z dojazdem , a to duża zasługa dobrego oznakowania.

Nowy pokój w hotelu IBIS Łódź. Bardzo wygodne materace - pełen relaks. zdj. Latek Hotels.

Nowy pokój w hotelu IBIS Łódź. Bardzo wygodne materace – pełen relaks. zdj. Latek Hotels.

I tak po 15 latach mogłem stanąć po drugiej stronie recepcji. Samo powitanie było bardzo miłe i uprzejme. Zostałem poproszony o wypełnienie karty, przy czym trochę mogło być więcej typowo sprzedażowych informacji, np. godziny pracy restauracji czy baru. Wystarczyło że skorzystałem z windy i już wszystko wiedziałem – doceniam informacje napisane w windzie. Przyjechałem dosyć późno więc i chętnie bym coś zjadł późną porą. I tu recepcja mnie nie zawiodła, ponieważ odpowiedzieli na każde moje pytanie dotyczące usług hotelowych. W nocy zjadłem ciepłe kanapki z bułki Ciabbata. W hotelach tej klasy tylko Ibis się tak wyróżnia.

Śniadanie bardzo smakowite. Polecam. zdj. Latek Hotels.

Śniadanie bardzo smakowite. Polecam. zdj. Latek Hotels.

Bufet śniadaniowy zachwyca swoją prezentacją w Hotelu IBIS Łódź. zdj. Latek Hotels

Bufet śniadaniowy zachwyca swoją prezentacją w Hotelu IBIS Łódź. zdj. Latek Hotels

Pokoje hotelowe są bardzo schludne. Dostałem łóżko dwuosobowe o jakie prosiłem w recepcji. Łazienka jest zadbana i utrzymana w należyty sposób. Dodatkowo znajdują się w niej jednorazowe, zapakowane w folii,  kubki do przepłukania ust. Ibisy przykładają dużą wagę do higieny. Mydło pod prysznicem i przy umywalce w dyspenserach wypełnionych po same brzegi. Oraz duży plus dla Pani serwisującej nasz pokój.

Dyspensery na płatki śniadaniowe. Przemyślana ergonomia. zdj. Latek Hotels

Dyspensery na płatki śniadaniowe. Przemyślana ergonomia. zdj. Latek Hotels

Soczyste burgery bardzo smakowite. zdj. Latek Hotels.

Soczyste burgery bardzo smakowite. zdj. Latek Hotels.

Obecnie w Ibisie można skosztować oferty amerykańskich hamburgerów o czym informują naklejone na lustrach naklejki. Bardzo dobrze dba się o sprzedaż i marketing restauracji hotelowej.

W hotelu byłem dwie doby. Na pierwsze śniadanie powitała nas ciepło i uprzejmie Pani Kasia, kelnerka śniadaniowa, zapraszając nas do stołu bufetowego. Na stolikach można było znaleźć płatki w czterech smakach, które z łatwo nakładającego się pojemnika można było nałożyć do miseczek. Oprócz tego były suszone morele, śliwki oraz rodzynki. Można było skosztować Wielkanocne jajko w bardzo eleganckiej oprawie kulinarnej. Duży plus za ekspozycję. Na moją prośbę kelnerka podgrzała mleko – bardzo profesjonalne zachowanie. Restaurację śniadaniową wyróżnia też duży wybór sałatek śledziowych. Wędliny i sery były sukcesywnie dokładane.  Nie często spotyka się taki serwis. Kelnerka bardzo dobrze dbała o wystawione produkty. Była nadzwyczaj uprzejma i pomocna dla gości.

Po śniadaniu spotkaliśmy na piętrze pokojową, Panią Ewę, która jest przykładem idealnego podejścia do gościa. Zapytała nas o serwis pokoju oraz wręczyła nam wodę niegazowaną. Wielka pochwała dla pokojowej  Pani Ewy.

Fasada kamienicy ulica Piotrkowska w Łodzi zdj. Latek Hotels.

Fasada kamienicy ulica Piotrkowska w Łodzi zdj. Latek Hotels.

Kolejna kamienica z ponad 100 letnią tradycją na ulicy Piotrkowskiej w Łodzi. zdj. Latek Hotels.

Kolejna kamienica z ponad 100 letnią tradycją na ulicy Piotrkowskiej w Łodzi. zdj. Latek Hotels.

Julian Tuwim zainteresowany moja osobą. Podobne nosy. Piotrkowska w Łodzi zdj. Latek Hotels

Julian Tuwim zainteresowany moja osobą. Podobne nosy. Piotrkowska w Łodzi zdj. Latek Hotels

Tuż przed Spektaklem w Teatrze małym w Łodzi zlokalizowanym w Łódzkiej manufakturze. zdj. Latek Hotels.

Tuż przed Spektaklem w Teatrze małym w Łodzi zlokalizowanym w Łódzkiej manufakturze. zdj. Latek Hotels.

Wczesnym wieczorem wybrałem się do Teatru Małego na spektakl” Ocalić od zapomnienia”.

Piosenki Marka Grechuty śpiewał aktor Krzysztof Kaczmarek z córką, aktorką i absolwentką Państwowej Szkoły aktorskie we Wrocławiu. Na spektaklu było 37 osób. Jedyny teatr w Łodzi, który zawsze  gra spektakl w drugi dzień Świąt Wielkanocnych. Spektakl trwał półtorej godziny. Pan Krzysztof wyśpiewał najważniejsze przeboje nie żyjącego już artysty. Dowiedziałem się od niego, że wiele raz Pan Marek Grechuta nocował u niego w domu. Był jego stałym gościem. Na samym końcu przedstawienia odtwórca głównej roli złożył życzenia parze, która obchodziła 45 lecie swojego małżeństwa. To była największa niespodzianka wieczoru. Widownia klaskała przez nieprzerwane 10 minut.

Zwiedziłem również najważniejszą ulicę w Łodzi –Piotrkowską. Siedziałem obok Tuwima, a w zasadzie obok odlewu jego posągu na ławce. Spacerowałem aleją gwiazd Łódzkiej Akademii filmowej. Znajdują się tam same znane osobistości Polskiego kina. Od reżyserów po aktorów. Można było podziwiać gwiazdę Romana Polańskiego jak i Daniela Olbrychskiego. Fasady dziewiętnastowiecznych kamienic nadal zachwycają przechodniów.

 

Kolacja w Hotelu Ibis smakowała wybornie. Na zupę i creme brule nie musieliśmy czekać. Nastrojowa muzyka dobiegająca z głośników umilała nam czas.

Następnego dnia przywitała nas ponownie ta sam kelnerka śniadaniowa, która zapytała się nas jak minął nam czas w hotelu. Zawsze uśmiechnięta, jak wzorowy hotelarz pomocna i uprzejma.

Kolejna znana postać w Łodzi. Władysław Reymont. Przysiadłem pogadać o jego "Weselu" zdj. Latek Hotels.

Kolejna znana postać w Łodzi -Władysław Reymont. Jego Lipce reymontowskie niedaleko Łodzi. Przysiadłem pogadać o jego „Weselu” zdj. Latek Hotels.

Wrażenie z hotelu bardzo pozytywne. Wróciłem do niego z pewną nostalgią.  Ten jeden dzień, 15 lat temu, był przepracowany w zastępstwie. Hotel był wtedy nowy a załoga Ibis Łódź miała imprezę integracyjną. Mam nadzieję, że już niedługo IBIS przeżyje metamorfozę i nowy design zagości jak w kilku Ibisach Polsce.”

One thought on “Zachwycanie się Hotelem Ibis na Święta Wielkanocne

  1. Pingback: Pałace w Warszawie pod adaptacje Hotelu | LATEK HOTELS hotelowe dylematy dla pasjonatów hotelarstwa, podróżników

Skomentuj

