Podróże kulinarne do Hotelu Lamberton*** pod Warszawą

Wracając dzień po Świętach Wielkanocnych miałem ochotę skonsumować wyjątkowe danie. Opisywałem na fanpagu dwa lata temu restaurację Hotelu Lamberton i moje pozytywne wrażenie po konsumpcji. Tym razem zatrzymałem się na obiad dwudaniowy aby mieć możliwość  posmakowania dań z nowej karty menu.

Wspomniany Łosoś z konfiturze z czarnych porzeczek z ryżem, zdj. Latek Hotels.

Wspomniany Łosoś z konfiturze z czarnych porzeczek z ryżem, zdj. Latek Hotels.

Łosoś miał oprawę kulinarną w postaci oleju balsamicznego. zdj. Latek Hotels

Łosoś miał oprawę kulinarną w postaci oleju balsamicznego. zdj. Latek Hotels

Kaczka w warzywach, kolejne pyszności. zdj. Latek Hotels.

Kaczka w warzywach, kolejne pyszności. zdj. Latek Hotels.

Niezapomniany rosół, o którym pisałem na facebooku w 2013 roku pozostał na długo w pamięci. Zamówiłem ponownie aby skosztować i przekonać się  o wyśmienitym smaku. Kelner Grzegorz poinformował mnie, że dzisiaj gotowany był rosół i szef kuchni nalał od serca duży talerz. Na danie drugie zamówiłem łososia w konfiturach z czarnej porzeczki. Dobór konfitur i łososia trafiony idealnie sprawił, że znowu poczułem  w moim podniebieniu  wyjątkowy, aksamitny smak. Zamówiłem moja ulubioną herbatę marki Ronenffeld, kiedy pierwszy raz odkryłem ją 15 lat temu w austriackim Hotelu w Grazu. Herbaty te posiadają unikalny smak i aromat.

Fortepian gra do kolacji we wtorki regularnie. warto się przejechać aby posłuchać szlagierów jazzowych, blusa, ragtime zdj. Latek Hotels

Fortepian gra do kolacji we wtorki regularnie. warto się przejechać aby posłuchać szlagierów jazzowych, blusa, ragtime zdj. Latek Hotels

Widok sali barowej w Hotelu Lamberton *** w Ołtarzewie. Przeszkadzało mi tylko, ze jest tak ciemno. Jednak wieczorem ta sala może mieć swój klimat. zdj. Latek Hotels

Widok sali barowej w Hotelu Lamberton *** w Ołtarzewie. Przeszkadzało mi tylko, ze jest tak ciemno. Jednak wieczorem ta sala może mieć swój klimat. zdj. Latek Hotels

Hoel Lamberton i Sala restauracyjna hotelu. zdj. Latek Hotels

Hoel Lamberton i Sala restauracyjna hotelu. zdj. Latek Hotels

Hotel Lamberton ***Oczekując na wykwintny obiad. zdj. Latek Hotels.

Hotel Lamberton ***Oczekując na wykwintny obiad. zdj. Latek Hotels.

Deser śliwkowy z lodami i chałwą oraz cynamonem został wytworzony w cukierni hotelowej. Bardzo słodki i smakowity deser rozpływał się w ustach. Polecam wam  odwiedzić i przekonać się jak smakuje deser. Będziecie mieli niezapomniane wspomnienia. Kelner podchodził z wysokim profesjonalizmem obsługi. Wchodzący goście są rozpoznawani przez pracowników sali po dźwięku, który słychać w restauracji i na sali. Czujka ruchu wraz z sygnałem wychwytuje każda osobę przekraczając próg sali. Bardzo dobry pomysł 🙂

Skomentuj

