Hotel i Restauracja Konstancja – nie tylko dla kuracjusza

W ciepłe, niedzielne popołudnie planowałem wybrać się poza miasto i skorzystać z usług gastronomicznych poza Warszawą. Wybrałem się do Konstancina aby sprawdzić nowoczesną gastronomię. Idąc do tężni w Konstancinie  można spotkać kuracjuszy z dolegliwościami dróg oddechowych.

W sąsiedztwie mieści się Hotel i restauracja Konstancja. Wystrój restauracji w bieli z elegancką wykładziną o stalowym kolorze . Dominujące kolory wystroju restauracji to biel i czerwień. Śnieżnobiałe obrusy i nakładki na krzesła robią pozytywne wrażenie. Już w październiku 2015 roku nowy obiekt z tym samym właścicielem i personelem pod tą samą nazwą Konstancja wejdzie na rynek hotelowy w Konstancinie. Uwaga będzie jeszcze bliżej tężni Konstancińskich.

Deser przepyszny – zdj. Latek Hotels

SAM_0670

Łosoś z roszponką pomidorami koktajlowymi- zdj. Latek Hotels

 

Zamówiłem zupę cebulową, która okazała się dziełem kulinarnym. Konsumowałem zupę Cebulową w Calles, Lyonie i Paryżu we Francji. Nie spotkałem się jeszcze nigdy z zupą cebulową z zapiekanym ciastem francuskim na wierzchu. Gratulacje dla szefa kuchni Łukasza Konika, który fenomenalnie opanował kunszt sztuki kulinarnej.

Deser brownie i ciastko w-z. Latek Hotels

Deser brownie i ciastko wuzetka zdj. Latek Hotels

Na drugie danie kasza kuskus z grillowanym kurczakiem z wolnego wybiegu.  Kasza przyprawiona  dodatkiem pieczarek i czerwonej papryki. Polecam wam gorąco skosztować miękkiego mięsa, które delikatnie drażniło moje podniebienie.

Grillowany Kurczak z kaszą kuskus - Latek Hotels.

Grillowany kurczak z kaszą kuskus – zdj. Latek Hotels.

Na przystawkę zamówiłem łososia z roszponką, pomidorami koktajlowymi i cebulką barwioną modrą kapustą. Połączenie tych smaków to kulinarna uczta.

Deser podany w szykownej odsłonie Angielskie brownie i ciastko wuzetka podany z kremem waniliowym i truskawką.

 

Skomentuj

