Profesjonalne Warsztaty Biznes Hotel 2015 – wysokie zdolności przekazania wiedzy

Całkiem niedawno bo w poniedziałek 25 maja miałem możliwość uczestniczyć w warsztatach dla Dyrektorów i właścicieli hoteli odbywające się w „Sofitel Hotel Warszawa”. Poznałem jak zawsze sporo osób z branży hotelarskiej, gdzie mogłem wymienić się doświadczeniami w kuluarach spotkań. I nie zdziwiło mnie kiedy spotkałem hotelarzy z którymi kilkanaście lat temu pracowałem ramie w ramie. Miło się wspomina. Wymiana doświadczeń i rozwiązywanie trudnych sytuacji to jedne z najbardziej trudnych wyzwań. Dzięki porównywaniu sytuacji mogłem zweryfikować moje umiejętności z fachowcami.

sofitel-warsaw-ZDJ. Accor -Orbis

sofitel-warsaw-ZDJ. Accor -Orbis

Dzięki tym warsztatom poznałem tajniki zarządzania ujawniono przez dyrektora hotelu, które miały wpływ na sukces obiektu. Dowiedziałem  się jak stworzyć ofertę hotelu, która sprzeda się na przykładzie topowych hoteli. nauczyłem się podnieść lojalność młodych pracowników co przełożyło się na dobra ocenę gości. Dzięki wykładowi Krzysztofa Głąbińskiego wiem jak zachowywać sterowanie ceną w okresach wysokich i niskich aby zachować wysoka rentowność. zdobyłem umiejętność walki o pozycje hotelu przez nowatorskie rozwiązania. Poznałem sposób na to, jak podnieść frekwencję w sezonie i poza sezonem za pomocą narzędzi marketingu internetowego, które sprawdziły się w biznesie hotelowym w 2014 roku.

Poza wymieniona wiedzą uzyskałem odpowiedzi na nurtujace mnie pytania:

  • Jak zrobić skuteczny mailing reklamowy obiektu hotelowego do klienta biznesowego i indywidualnego?
  • Pomysły marketingowe, które sprawdzają się w podnoszeniu frekwencji poza sezonem.
  • Przykłady tworzenia skutecznych kampanii przyciągających do hotelu nowych gości.
  • W jaki sposób podzielić klientów na grupy i jak zarządzać ceną w odniesieniu do tych grup, odnosząc najlepszy możliwy efekt bez ponoszenia strat?
  • Jakie są sprawdzone metody różnicowania ceny, aby w długim okresie zapewnić maksymalny przychód?
  • Jak sprawić, aby Twój hotel znalazł się wysoko w wyszukiwarce Google w 2015 roku?
  • Jak stworzyć i prowadzić skuteczny Fan Page na Facebooku, który nie tylko pozwala na komunikację, ale także pozwoli pozyskać nowych gości?
  • Skuteczny copywriting internetowych ofert hotelowych, jak pisać w sieci, by sprzedać?
  • Link building – gdzie warto zamieścić linki do strony hotelu,a by wpływało to na wzrost wartościowych wizyt?
  • Google AdWords – projektowanie i zarządzanie płatną reklamą w Google „krok po kroku”
  • Google Maps – jak stworzyć bez kosztową reklamę w Google?
Profesjonalne warsztaty in house 2015 zdj. Latek hotels

Profesjonalne warsztaty in house 2015 zdj. Latek hotels

 

Wiedza przekazywana w sposób profesjonalny przez Krzysztofa Głąbińskiego, Dagmarę Platę-Alf, Piotra Kasperczaka i wielu innych dała podwyższenie moich kwalifikacji. Polecam wam udział w warsztatach bo warto.

Skomentuj

