Świąteczny Dublin w scenerii DoubleTree by Hilton

Mieszkając i pracując przez ponad cztery lata w Irlandii nie mogę wymazać z pamięci hotelarstwa, którego również nauczyłem się na wyspach. Kraj nazwany zieloną wyspą zaprasza turystów z całego świata. Okazuje się, że pracownicy hotelu to również grupa międzynarodowa. W tym roku na weekend majowy odwiedziłem ten hotel jako gość restauracyjny o czym możecie przeczytać na blogu. Hotel ma moim zdaniem najlepiej wyszkolona obsługę. Moja osoba również szkoliła się u wysokiej klasy fachowca, który brał udział w otwarciach prawie wszystkich hoteli IHG w Irlandii. Dodam wam, że jest znany również w Polsce pośród wysokiej klasy profesjonalistów.

Dublin oświetlony świątecznymi iluminacjami wygląda zjawiskowo. Wystarczy przejść się ulicami i zauważyć świąteczne dekoracje na latarniach i słupach ułożone bardzo symetrycznie. W hotelu zameldował mnie bardzo profesjonalnie przeszkolony recepcjonista z Chorwacji. Spełnił pięciogwiazdkowe standardy. Chciałbym aby tacy recepcjoniści pracowali w każdym hotelu w Polsce. Pokój przygotowany był idealnie nie znalazłem żadnego niedociągnięcia. Wszystko dokładnie przygotowane i co najważniejsze pokój nagrzany. Karta włożona do elektrycznego slota. Co mnie pozytywnie dalej zaskakiwało to oczywiście obsługa w języku polskim. Bankomat i tutaj kolejne uradowanie obsługa językowa – polski. Niemożliwe ? Zrobiłem kilka zdjęć pobierając banknot Euro.

Rano śniadanie w wytwornej sali. Prezentacja menu śniadaniowego w pięciogwiazdkowym stylu. Wypolerowane prezentery, porcelana, szkło, dyspensery. Jednym słowem wszystko na najwyższym poziomie. Obsługa międzynarodowa płynnie mówiąca w języku angielskim. Personel objęty pełną atencją do gościa hotelowego. dało się zauważyć miłą atmosferę wśród obsługi. O innych Hotelach w Dublinie możecie przeczytać tutaj. O DoubleTree by Hilton w Łodzi możecie przeczytać tutaj. O luksusowym hotelu w centrum miasta możecie również przeczytać tutaj.

Doubletree by Hilton w Dublinie zdj. Latek Hotels

Doubletree by Hilton w Dublinie zdj. Latek Hotels

Gdzie doładować telefon ? Wszędzie wejścia brytyjskie. Znalazłem. Doubletreeby Hilton Dublin. zdj. Latek Hotels

Gdzie doładować telefon ? Wszędzie wejścia brytyjskie. Znalazłem. Doubletreeby Hilton Dublin. zdj. Latek Hotels

Mocno wcisnąłem i jest to czego oczekiwałem. DoubleTree by Hilton Dublin. zdj. Latek Hotels

Mocno wcisnąłem i jest to czego oczekiwałem. DoubleTree by Hilton Dublin. zdj. Latek Hotels

Korytarz hotelowy DoubleTree by Hilton Dublin. zdj. Latek Hotels

Korytarz hotelowy DoubleTree by Hilton Dublin. zdj. Latek Hotels

Moje śniadanie. Czyli English breakfast. DoubleTree by Hilton zdj. Latek Hotels

Moje śniadanie. Czyli English breakfast. DoubleTree by Hilton zdj. Latek Hotels

Prezentacja pieczywa na śniadaniu. Rewelacja. Doubleetree by Hilton zdj. Latek Hotels

Prezentacja pieczywa na śniadaniu. Rewelacja. Doubleetree by Hilton zdj. Latek Hotels

Jężdząc po Europie od 25 lat doczekałem się w bankomacie obsługi polskiej. Doubletree by Hilton zdj. Latek Hotels.

Jężdząc po Europie od 25 lat doczekałem się w bankomacie obsługi polskiej. Doubletree by Hilton zdj. Latek Hotels.

Ulice Dublina z Iluminacjami. Doubltree by Hilton zdj. Latek Hotels

Ulice Dublina z Iluminacjami. Doubltree by Hilton zdj. Latek Hotels

Wystrój baru w Hotelu Clarence Dublin. zdj. Latek Hotels.

Wystrój baru w Hotelu Clarence Dublin. zdj. Latek Hotels.

Po spotkaniu z najlepszym F & b Managerem i artystą mixologii drinków własnego autorstwa. zdj. Latek Hotels

Po spotkaniu z najlepszym F & b Managerem i artystą mixologii drinków własnego autorstwa. zdj. Latek Hotels

Hall recepcyjny Doubleetree by Hilton Dublin. zdj. Latek Hotels

Hall recepcyjny Doubleetree by Hilton Dublin. zdj. Latek Hotels

 Bardzo prosta w obsłudze. DoubleeTree by Hilton. zdj. Latek Hotels

Bardzo prosta w obsłudze. DoubleeTree by Hilton. zdj. Latek Hotels.

Przykładowe ceny:

Kanapka double chicken sandwich 6 Euro.

Tray Charge room service 5 Euro.

Parking całodobowy monitorowany 10 Euro.

Koniecznie rezerwujcie hotel DoubleTree by Hilton Dublin. Koszta może są wysokie, lecz jeśli zrobicie rezerwacja z wyprzedzeniem to dostaniecie atrakcyjne ceny.

Wkrótce przeczytacie o wyposażeniu pokoju w następnym wpisie.

 

 

6 thoughts on “Świąteczny Dublin w scenerii DoubleTree by Hilton

  1. Pingback: Świąteczny Dublin w scenerii DoubleTree by Hilton część druga | LATEK HOTELS hotelowe dylematy dla pasjonatów hotelarstwa, podróżników

  2. Pingback: Hotelowe pokoje – Jakie są a jakie powinny być ? | LATEK HOTELS hotelowe dylematy dla pasjonatów hotelarstwa, podróżników

  3. Pingback: DoubleTree by Hilton Wrocław – otwarcie latem tego roku | LATEK HOTELS hotelowe dylematy dla pasjonatów hotelarstwa, podróżników

  4. Pingback: DoubleTree by Hilton Łódź -aktorski szklany wieżowiec | LATEK HOTELS hotelowe dylematy dla pasjonatów hotelarstwa, podróżników

Skomentuj

