Hotel Splendor **** wizyta w restauracji

Odwiedzając hotele niedaleko Warszawy nie mogłem się oprzeć wizytacji Hotelu Splendor w Babicach po zachodniej stronie Warszawy. Do centrum stolicy jest zaledwie 16 kilometrów i samochodem dojedziemy nie w godzinach szczytu w 20 minut.Wchodząc do restauracji recepjonistka wstała i przywitała mnie. Poszedłem do restauracji i czekałem na kelnera 10 minut aż do mnie przyjdzie. Nie wiem co dokładnie robił na zapleczu. Może polerował sztuće a może ucinał sobie pogawędkę. Gdyby nie kolejnych dwóch panów wchodzących do restauracji, nie zauważyłby mnie i dalej czekałbym na zainteresowanie obsługi.

Hotel Splendor restauracja zdj strona hotelu.

Hotel Splendor restauracja zdj. strona hotelu.

Oczywiście zostałem przeproszony i poprosiłemo herbatę na rozgrzanie. Skoro recepcjonistka mnie widziała to powinna współpracować z kelnerami i poinformować o wejściu gościa. Herbatę dostałem bardzo szybko po zamówieniu. Nawet nie wiedziałem, że będę miał mozliwość picia ulubionej herbaty. Kelner przedstawił swoja ofertę herbat pytając, którą sobie życzę.

Hotel Splendor hall recepcyjny zdj. Latek Hotels

Hotel Splendor hall recepcyjny zdj. Latek Hotels

Wystrój hotelu w stylu art-deco, sztukaterie, kinkety i żyrandole w stylu pałacowym. Serwety i obrusy wysokiej jakości wykonania. Kelner bardzo szybko obsłużył gości siedziących nieopodal. Jedna mała kwestia na moim stoliku. Nie zabrał sąsiedniego nakrycia, ani nie zabrał nakrycia obiadowego u mnie skoro piłem herbatę i stanowczo odmówiłem jedzenie czegokolwiek. Pokładał nadzieję w następnym zmówieniu przez moją osobę. Po skńczonej herbacie życzyłem sobie zobaczyć jak wygląda pokój. Niestety recepcjonistka oznajmiła mi, że na chwilę obecną nikogo nie ma aby mi pokazać pokój. Nie zostawi recepcji bez opieki. Bardzo się zdziwiłem kiedy po chwili wszedł za ladę recepcyjną jeden z pracowników, któremu powiedziałem pierwszy dzień dobry i dalej nie mogłem zobaczyć pokoju. Odesłano mnie na stronę internetową, gdzie są zdjęcia.

Hotel Splendor restauracja zdj. strona hotelu.

Hotel Splendor restauracja zdj. strona hotelu.

Hotel Splendor stroik świąteczny na stole zdj. Latek Hotels

Hotel Splendor stroik świąteczny na stole zdj. Latek Hotels

Hotel Splendor zaserwowana herbata zdj. Latek Hotels

Hotel Splendor zaserwowana herbata zdj. Latek Hotels

Hotel splendor sala restauracyjna. zdj. Latek Hotels

Hotel Splendor sala restauracyjna. zdj. Latek Hotels

Hotel Splendor wejście do hotelu zdj. Latek Hotels

Hotel Splendor wejście do hotelu zdj. Latek Hotels

Skomentuj

